Week 42
Een mooie familiefoto, maar voor ons onbekend.

De foto zal voor 1920 zijn gemaakt.
Mogelijk weet u wel wie het zijn.

Reacties naar  info@historischeverenigingvoorst.nl of telefonisch op dinsdag, woensdag en donderdagmorgen 0571-277090

Reacties :

Van Ati Schipper kwam de volgende reactie:
De foto is van de familie Bonhof. Vader Lammert Bonhof en moeder Berendina Bonhof-Weijenberg, met hun drie kinderen: Aaltje staat naast haar vader op de foto, met broertje Gait en zusje Mine. Aaltje is de moeder van mijn vader Jan Schipper. De familie woonde aan de Rijksstraatweg in Teuge. De foto is ongeveer in 1911 gemaakt.

Van Diny en Herman Elfrink kregen we ook een reactie:
Op deze mooie familiefoto staan onze opa en opoe Bonhof uit Teuge, beiden hebben we niet gekend. Het jongetje is onze ome Gait, woonde aan de Rijksstraatweg in Teuge, recht tegenover het kerkje Rehoboth. Het kleine meisje is onze tante Mine (Weienberg) uit Teuge, woonde aan de Teugseweg waar nu de fam. Veld woont. Het grote meisje is onze tante Aaltje die we niet gekend hebben, al jong overleden. Onze moeder Anne Bonhof zal nog niet geboren zijn, dat was in 1912.

Login Formulier