Week 06

Ook in onze omgeving wordt Carnaval weer gevierd met de bekende optochten. Deze foto is van enkele jaren terug. Of deze dames ook weer als majorette meelopen is de vraag.  Kunt u er iets meer overzeggen?

Ineke Bouwmeester: “Ik reageer op de foto “Uit het archief”.

Dit zijn de dametjes van Twirl en majorettevereniging De Vecht tijdens de optocht van carnavalsvereniging “de vrogge reuiers” van De Vecht. Deze foto is of in 1999 of in 2000 genomen.
De kans dat ze dit jaar mee hebben gelopen zal dus wel niet. De vereniging heeft vanaf ca. 2000 ook deelgenomen aan heel veel wedstrijden en aan bondskampioenschappen en Nederlandse kampioenschappen, op verschillende disciplines en niveaus. Er zijn destijds topprestaties gehaald tijdens de bonds- en Nederlandse kampioenschappen met vele
bronzen en zilveren medailles maar ook meerdere gouden medailles. In het Voorster Nieuws werd hier altijd een artikel over opgenomen.
De wedstrijden werden door het hele land gehouden. De vereniging bestaat niet meer. Enkele leden zijn toen overgegaan naar andere verenigingen.
Als moeder van 1 van de dametjes op de foto heb ik  heel veel wedstrijden en kampioenschappen bijgewoond, wat altijd gezellig was en soms ook super spannend.”

Login Formulier